آکادمی

چهارشنبه, 08 دی 1400 02:52

آشنایی با OVRLand واقعیت افزوده و روش‌های درآمدزایی با فعالیت در این محیط

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

واقعیت افزوده، جدیدترین انقلاب تکنولوژیکی است و OVRLand آینده روش‌های بازاریابی را به تصویر می‌کشد. پس هر چه سریع تر لند (زمین) خودتان را در OVRLand رزرو کنید!

این تکنولوژی انقلابی به سرعت در حال شکل دادن بیزنس مدل‌های جدید است و ابزارهایی بهتر و تعاملی تر در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد تا نیازهای مشتریانشان را رفع کنند. با واقعیت افزوده می‌توان از گوشی یا عینک‌های هوشمند برای مشاهده آیتم‌های ساخته شده به سبک واقعیت افزوده در دنیای واقعی استفاده کرد.

OVR یکی از این پلتفرم‌ها است که پیشگام تغییر تعریف استفاده از واقعیت افزوده برای کسب و کارها شده است. این سیستم به بیزنس‌ها کمک می‌کند تا به فروش و گردش مالی بالا برسند؛ به سرعت به اطلاعات کامل درباره هر چیزی دسترسی پیدا کنند و مدل‌های کاری بهتری در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد.

OVR یک اکوسیستم قدرت گرفته از بلاک‌چین اتریوم و واقعیت افزوده است که ابزارهای لازم برای ایجاد واقعیت افزوده تعاملی در دنیای واقعی را برای کسب و کارها فراهم می‌کند.

OVR در حال ایجاد یک مدل بازاریابی بهتر به اسم OVRLand بر اساس واقعیت افزوده است. با توجه به رونق این پلتفرم وقت آن رسیده که هر چه سریع تر لند خودتان را رزرو کنید.

توضیح عملکرد

OVR روی یک اکوسیستم توکنیزه شده کار می‌کند که از دو توکن مختلف یعنی OVR و OVRLand استفاده می‌کند. OVRLand یک توکن تعویض ناپذیر ERC-721 است که مالکیت لندهای مجازی را نشان می‌دهد.

به غیر از اکوسیستم OVR، بازار OVR هم وجود دارد که می‌توانید در آنجا تجربیات OVR بسازید یا به طراحان دستمزد بدهید تا این کار را برای شما انجام دهند. می‌توانید با شرکت‌های تبلیغاتی هم همکاری کنید تا زمین مجازی شما را اجاره بدهند و توکن OVR به دست آورید.

OVRLand با توکن‌های OVR و سایر ارزهای دیجیتال قابل خرید است. قرار است اواخر ماه می‌ حراجی OVRLand برگزار شود. شما هم می‌توانید با اقدام به موقع تبدیل به یکی از اولین‌ها شده و از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

همانطور که اشاره شد، OVRLand نشان دهنده مالکیت زمین‌های مجازی است که بخش مهمی از واقعیت افزوده محسوب می‌شوند. این پروژه پلتفرم دیجیتالی ساخته که به کاربران امکان می‌دهد تخیل خودشان را باور کنند و محیطی ساخته که کاربران می‌توانند طرح‌های خودشان را در آن عملی کنند.

مثلاً اگر خریداری به دنبال قرار دادن مبلمانی خاص در فضای یک اتاق نشیمن باشد، واقعیت افزوده می‌تواند به او کمک کند تا یک اتاق مجازی ساخته و مبلمان مورد نظرش را در آنجا امتحان کند. به این فضای مجازی (اتاق نشیمن) لند مجازی گفته می‌شود.

مالکیت OVRLandها معادل با مالکیت لندهای مجازی است.

حالا که با مفهوم زمین‌های مجازی و نقش واقعیت مجازی در این زمینه آشنا شدید، به توضیح چگونگی خرید OVRLand می‌پردازیم.

چگونه با OVRland درآمدزایی کنیم؟

OVR بازاری ایجاد کرده که در آن دارندگان OVRland می‌توانند تجربیات OVR خودشان را بفروشند.

به این ترتیب، این بازار محلی برای فروش یا اجاره OVRland جهت به دست آوردن توکن‌های OVR با فروش تجربیات OVR فراهم کرده است.

می توانید با اجاره دادن زمین‌های مجازی خودتان به ناشران محتوا که مایلند از آن به عنوان رسانه ای برای بازاریابی یا توزیع محتوای خودشان استفاده کنند هم به درآمد برسید.

کاربرانی که قصد تعامل با تجربیات OVR شما را داشته باشند، این توکن را به شما پرداخت می‌کنند:

  • ممکن است کاربران برای شروع استفاده از چنین تجربیاتی به شما دستمزد بدهند؛
  • ممکن است کاربران برای خرید محصول از OVRExperiences (بازار تجربیات OVR) به شما دستمزد بدهند.

می توانید در بازار OVR هم لندهای خودتان را بفروشید و توکن OVR دریافت کنید.

داشتن OVRLand برای سرمایه گذاران یا مالکان کسب و کارهایی که به دنبال دسترسی به مخاطبان بیشتر هستند، یک حرکت برد – برد محسوب می‌شود.

احتمالاً شما هم تا امروز OVRLand را تهیه کرده اید. همه مسیرها به انتهای ماه می‌ ختم می‌شود که حراجی OVRLand در آن شروع می‌شود!