آکادمی

یکشنبه, 07 آذر 1400 07:13

آموزش اتصال توکن های STARS به بایننس اسمارت چین Binance smart chain

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

قرار است از 15 جولای 2021 قابلیت پشتیبانی از توکن‌های STARS در بایننس اسمارت چین فراهم شود. در حالت پیش فرض توکن‌های STARS با استاندارد ERC-20 سازگار هستند یعنی اینکه روی بلاک‌چین اتریوم قرار دارند.

این یعنی برای ذخیره و معامله توکن‌های STARS در بایننس اسمارت چین، باید توکن‌های STARS را با توکن‌های سازگار با BEP-20 جابجا کنید.

توجه داشته باشید که باید بتوانید معکوس این کار را هم انجام دهید و دوباره توکن‌های BEP-20 STARS را به ERC-20 تبدیل کنید چون استفاده از STARS برای رأی دهی یا استیکینگ در پلتفرم Mogul تنها با کمک نسخه ERC-20 آن ممکن است.

در ادامه مطلب نحوه برقراری ارتباط توکن‌های STARS با BSC را در 6 مرحله ساده مرور می‌کنیم.

مرحله اول: رفتن به AnySwap.Exchange

Anyswap.exchange دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که از نام آن پیداست. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید هر ارز دیجیتالی را به یک فرمت متفاوت تبدیل کنید. برای رفتن به این سایت، روی این لینک کلیک کنید تا به صفحه مبادله STARS بروید.

این صفحه به شکل زیر است:

مرحله دوم: انتخاب روش مورد نظر برای اجرای مبادله

اگر BEP-20 STARS دارید و می‌خواهید آن را به ERC-20 STARS تبدیل کنید، باید با کلیک کردن منوی سمت راست صفحه، گزینه Redeem را انتخاب کنید. اگر ERC-20 STARS را با BEP-20 STARS معاوضه می‌کنید، باید گزینه deposit را انتخاب کنید.

مرحله سوم: انتخاب بلاک‌چین مناسب در والت متامسک

صرف نظر از کاری که انجام می‌دهید، متامسک همیشه به شما امکان می‌دهد که بلاک‌چین مناسب را برای آن کار انتخاب کنید. اگر با کلیک کردن روی آیکن روباه که نشان دهنده پلاگین گوگل متامسک است، والت را انتخاب کرده و پیام Wrong Network را دریافت می‌کنید این یعنی باید بسته به اینکه قصد تبدیل یا واریز توکن‌ها را دارید، بایننس یا اتریوم را انتخاب کنید.

اگر با چگونگی اتصال متامسک به BSC آشنا نیستید، این راهنمای بایننس را مطالعه کنید.

مرحله چهارم: شروع تراکنش Bridge

تعداد توکن‌های STARS که قصد معامله آنها را دارید انتخاب کرده و روی Cross-chain Deposit/Redeem کلیک کنید. باید حداقل 1260 توکن را معاوضه کنید تا تراکنش شما اجرا شود.

مرحله پنجم: تأیید تراکنش از طریق متامسک

AnySwap تراکنش‌ها را قبول می‌کند اما این به معنای تکمیل شدن کار نیست. وقتی مبادله بین زنجیره ای را اجرا می‌کنید، باید آن را از طریق متامسک تأیید کنید.

برای اجرای تراکنش حداقل باید 0.02 اتر داشته باشید چون باید کارمزدهای شبکه را هم پرداخت کنید.

مرحله ششم: بررسی تکمیل اجرای تراکنش Bridge

حالا که والت متامسک را بررسی و تراکنش خودتان را تأیید کردید، می‌توانید روی توکن STARS در سمت راست کلیک کنید تا هر زمان اجرای این فرایند تکمیل شد، متوجه شوید. قبل از ترک این صفحه، حتماً این کار را انجام دهید و از تکمیل شدن تراکنش مطمئن شوید تا نیازی به اجرای مجدد آن نداشته باشید.