آکادمی

پنج شنبه, 27 آبان 1400 07:28

فاست Faucet چیست؟

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

مقدمه

گاهی اوقات افراد تازه کار و حتی برخی افراد باتجربه در زمینه ی ارزهای دیجیتال، مشتاق به دست آوردن بیت کوین های رایگان بوده و هستند. اما آیا واقعا بیت کوین رایگان وجود دارد؟ در پاسخ باید بگوییم از طریق فاست Faucet می توان بیت کوین رایگان به دست آورد لکن باید بدانید که اغلب این فاست های امروزی کلاه بردار بوده و حتی مقدار دریافتی از فاست های واقعی به قدری ناچیز و کم بوده که سپری کردن زمانتان در آن فقط وقت تلف کردن می باشد. لکن در این مقاله صرفا جهت آشنایی شما عزیزان به معرفی آن خواهیم پرداخت.

فاست Faucet چه چیزی است؟

فاست Faucet در زمینه ی ارزهای دیجیتالی به سایت هایی گفته می شود که در صورت بازدید از آن ها، می توانید بیت کوین و یا ارزهای دیجیتالی دیگر را دریافت نمایید لکن میزان دریافتی از این وب سایت ها آن چنان ناچیز است که با بازدید بیش تر از آن ها، این وب سایت ها هستند که سود واقعی را با افزایش بازدید خود می برند.

فاست Faucet در زبان انگلیسی به معنای شیر آبی بوده که چکه می کند. می توان این مفهوم را از نام آن برداشت کرد که شما با استفاده از فاست ها، فقط یک درآمد قطره ای خواهید داشت و نه بیش تر.

به عبارتی این فاست های بیت کوین و یا هر ارز دیجیتالی دیگر به صورت پاداش در صورت بازدید افراد از وب سایت های آن به شکل بسیار کوچکی از ارز دیجیتالی مدنظر به آن ها پرداخت می شود که نحوه ی وصول آن ها نیز تابع شرایطی خاص بوده، بدین صورت که امکان وصول آنی آن برای افراد وجود نخواهد داشت. همچنین این گونه وب سایت ها دارای تبلیغات بسیار زیادی بوده که از طرف تبلیغ کننده به صاحبان فاست و معمولا به ازای هر هزار بازدید (CPM) محاسبه و پرداخت می گردد. هرچه قدر بازدید کنندگان این وب سایت ها به جهت دریافت پاداش های خود و کسب جایزه، بیش تر گردد، تبلیغ کنندگان و آگهی دهندگان نیز پول بیش تری را به صاحبان فاست پرداخت می نمایند و در نتیجه باز هم با مراجعات مکرر بازدید کنندگان، این صاحبان فاست هستند که همواره سود می برند. یادآور می شویم که این پاداش ها به قدری به بازدیدکنندگان ناچیز می باشد که فقط وقت تلف کردن تلقی می گردد. اغلب افرادی که در فاست ها شرکت می کنند، افراد تازه کار بوده و چیز زیادی درباره ی آن نمی دانند.

نحوه ی استفاده از فاست ها Faucet به چه صورت است؟

استفاده از فاست ها، بسیار آسان بوده و کار چندان سختی نیست. شما باید در ابتدا با مراجعه به وب سایت یک فاست در آن ثبت نام کرده و آدرس کیف پول خود را وارد نمایید. در این وب سایت ها، یک شمارنده وجود داشته که زمانی را که شما در آن وب سایت می گذرانید، اندازه گیری می نماید. پس از سپری کردن زمان مدنظر وب سایت فاست، شما می توانید پاداش خود را دریافت و آن را به کیف پول خود انتقال دهید.

این نکته را نیز بدانید که فاست ها برای این که تمام پاداش ها توسط یک نفر جمع آوری نگردند، محدودیت زمانی تعیین نموده که این محدودیت می تواند از 5 دقیقه تا 24 ساعت ادامه یابد و بدین معنی است که شما تا آن زمان نمی توانید مجددا ارز دیجیتال رایگان با فعالیت در آن وب سایت به دست آورده و مثلا در 24 ساعت بعدی باید مجددا به آن وب سایت مراجعه نموده و برای به دست آوردن پاداش خود عمل نمایید.

شما می توانید با جستجوی عبارت Bitcoin Faucet در موتور جستجوی گوگل، این فاست ها را پیدا کنید.

در انتها یادآور می شویم که برخی از این وب سایت ها دروغین بوده و پاداشی به شما تعلق نمی گیرد و در مواردی که شما به ازای بازدید از وب سایت های فاست می توانید پاداش خود را دریافت نمایید، این پاداش ها به قدری ناچیز است که به سپری کردن وقت با ارزش تان در آن نمی ارزد و فقط وقت تلف کردن می باشد.