آکادمی

سه شنبه, 01 تیر 1400 23:38

نقش مشاوران و سرمایه گذاران در رشد ارزش رمزارزها

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

قیمت بیت کوین به 250/000 دلار می رسد! این پیش بینی یکی ازفعالان حوزه ی رمزارزها، شخصی که محبوبیت بسیار بالایی دارد، تیم دریپر Tim Draper بوده است که طرفداران بسیار زیادی را به سمت این پروژه سوق می دهد.

باید بدانید که در دنیای رمزارزها یکی از عواملی که باعث موفقیت پروژه های مختلف می شود، مشاوران و سرمایه گذارانی است که دارد. برای مثال یکی از عوامل اصلی موفقیت پروژه ی Tezos، وجود مشاوران و سرمایه گذارانی مثل تیم دریپر است که هنگام عرضه ی Tezos رکورد بسیار بالایی داشت و هنوز هم جزو پروژه های محبوب و موفق می باشد.

مورد دیگر موفقیت پروژه ها، مبالغه است یعنی به نوعی کار اصلی افرادی که به عنوان مشاور در یک پروژه فعالیت می کنند، مبالغه و به راه انداختن سر و صدا درباره ی آن پروژه است برای مثال یک مشاوری مانند تیم دریپر مشاور یک پروژه می شود و با استفاده از مهارت ها و سوابق درخشان و تجارب موفقیت آمیز خود، با مبالغه ای که انجام می دهد، طرفداران بیشتری را به سوی آن پروژه جذب می کند. پس یکی از عواملی که ما باید در هنگام بررسی پروژه ها در نظر بگیریم، این است که ببینیم چه سرمایه گذاران و مشاورانی در آن پروژه حضور دارند.