کیف پول ها

یکشنبه, 25 مهر 1400 22:56

آموزش تبدیل ارزهای دیجیتال در اتمیک والت Atomic wallet

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

چگونه در اپلیکیشن کامپیوتری اتمیک والت تبدیل ارز دیجیتال را انجام دهیم؟

توجه : این مورد بخاطر مشکلاتی که دارد پیشنهاد نمی شود و احتمال زمانبر بودن یا کنسل شدن تبدیل وجود دارد و بهتر است برای تبدیل ارزها از صرافی ها استفاده کنید.

در اتمیک والت می‌توانید یک کوین را به کوین دیگر تبدیل کنید. این کار با سرعت، راحتی و اطمینان قابل انجام است بدون اینکه نیاز به خروج از والت داشته باشید. برای ارائه بهترین خدمات به کاربران، اتمیک والت با Changelly و ChangeNow همکاری کرده است. در ادامه مطلب نحوه انجام مبادله ارز را با هم بررسی می‌کنیم.

نوار سمت چپ را مرور کرده و روی گزینه Exchange کلیک کنید.

جفت ارز مورد نظرتان را انتخاب کرده، مبلغ را وارد کنید یا روی Send All کلیک کنید. پایین فیلد مربوط به مبلغ، موجودی در دسترس (Available Balance) را مشاهده می‌کنید. در این مثال از جفت ارز BNB-XRP استفاده شده اما این توضیحات برای همه جفت ارزها صدق می‌کند. موجودی در دسترس، موجودی حساب شما منهای کارمزد شبکه است.

پایین صفحه، نرخ مبادله تقریبی را مشاهده می‌کنید و وقتی مبلغ مورد نظر برای مبادله را وارد کنید، مبلغ تخمینی را مشاهده می‌کنید.

توجه: به دلیل نوسانات بازار ممکن است مبلغ تخمین زده با مبلغ نهایی متفاوت باشد.

بررسی کنید که همه چیز درست باشد و روی Exchange کلیک کنید.

حالا مبادله ارز شما شروع می‌شود. 20 دقیقه صبر کنید تا پردازش تکمیل شود.

پس از شروع فرایند مبادله می‌توانید آن را در قسمت تاریخچه سفارشات (Orders History) پیگیری کنید.

چگونه در اپلیکیشن موبایلی اتمیک والت تبدیل ارز دیجیتال را انجام دهیم؟

اتمیک والت با همکاری ChangeNow و Changelly امکان مبادله سریع، راحت و قابل اطمینان ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است. می‌توانید تنها با چند کلیک ارزهای دیجیتال را مبادله کنید که در ادامه نحوه انجام این کار را مرور می‌کنیم:

اپلیکیشن را باز کنید. در گوگل پلی چک کنید که اپلیکیشن به روز باشد. روی تب Exchange در پنل پایینی کلیک کنید.

حالا یک اینترفیس برای ارسال ارز مشاهده می‌کنید. دو ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما در این مثال بیت‌کوین را با اتر معاوضه می‌کنیم. توجه: اگر پیام Pair is Inactive را مشاهده می‌کنید این یعنی امکان مبادله جفت ارز مورد نظرتان در این والت وجود ندارد.

 

مبلغ مورد نظرتان را به صورت دستی وارد کنید – روی You Send کلیک کنید، مبلغ را وارد کرده و سپس روی Apply کلیک کنید یا اینکه از دکمه Send All استفاده کنید.

 

پس از وارد کردن مبلغ، مقدار تخمینی دریافتی را مشاهده می‌کنید. ممکن است به دلیل نوسانات بازار این مبلغ کمی تغییر کند و همه کارمزدها را هم شامل می‌شود. می‌توانید نرخ مبادله را هم بررسی کنید.

 

همه اطلاعات را بررسی کرده و روی Exchange کلیک کنید. 3 ثانیه برای لغو تراکنش فرصت دارید (روی Undo کلیک کنید).

به این ترتیب مبادله ارز شما با موفقیت انجام می‌شود. 5 تا 20 دقیقه صبر کنید تا مبادله تکمیل شود.

می توانید در قسمت History تراکنش خودتان را پیگیری کنید. بیت‌کوین‌هایی که برای مبادله ارسال شده اند تحت عنوان تراکنش خروجی و مبلغ اتر دریافتی به عنوان تراکنش ورودی نمایش داده می‌شود.