آکادمی

چهارشنبه, 05 مرداد 1401 11:28

آشنایی با مفهوم Self-Custody چگونه بانک خودتان باشید

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

-          مدل Self-custody آینده اقتصاد ما را رقم می‌زند: اگر ارز دیجیتال دارید، دیگر نیازی نیست که دارایی خودتان را در بانک نگه دارید. این یعنی شما کنترل کامل دارایی‌هایتان را در اختیار خواهید داشت - البته به همراه مسئولیت عظیم محافظت از آنها.

-          گزینه‌های زیادی از نوع Self-custody وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاصی دارند. آشنایی با این گزینه‌ها و انتخاب مناسب ترین مورد برعهده خود شما قرار دارد.

-          اینکه خودتان بانک خودتان باشید کار سختی به نظر می‌رسد اما لجر راهکاری در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید دارایی‌های خودتان را به راحتی مدیریت کنید و امنیت آنها را کاملاً حفظ کنید.

گرچه مدیریت دارایی‌ها توسط خود شخص (یا همان Self-custody) در دنیای کریپتو کار سختی به نظر می‌رسد اما نیازی به ترس و وحشت نیست! با داشتن ابزارهای مناسب و رعایت نکات توصیه شده می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

ترک کردن عادت نگه داشتن پول در بانک می‌تواند کار سختی باشد. همچنین نگهداری از موجودی توسط خودتان مسئولیت سنگینی به نظر می‌رسد و خیلی از ما بارها داستان افرادی که کل موجودی والتشان را از دست داده‌اند، شنیده‌ایم.

اما واقعیت این است که فلسفه کریپتو، ایجاد فراگیری و برابری اقتصادی است و مسئولیت حفاظت از ارزهای دیجیتال آنطور که به نظر می‌رسد، سخت نیست. با در اختیار داشتن اطلاعات لازم می‌توانید برای جایگزین کردن بانک با حالت self custody تصمیمات آگاهانه‌ای گرفته و با اطمینان کامل دارایی‌های خودتان را مدیریت کنید.

self custody چه مزایایی دارد؟