آکادمی

دوشنبه, 27 دی 1400 04:04

کسب درآمد با مشاهده ویدیو با پلتفرم Verasity

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید با مشاهده تبلیغات یا محتوای ویدیویی توکن VRA به دست آورید.

با مرورگر به سایتی بروید که از قابلیت اهدای توکن VRA در ازای تماشای ویدیو، پخش زنده یا تبلیغات پشتیبانی می‌کند. لیست این سایت‌ها در آدرس https://verawallet.io/earn-vra قابل مشاهده است.

حالا در سایت مورد نظر بخش محتوای ویدیویی را یک ویدیو پلیر تعبیه شده را پیدا کنید.

نکته: سایت‌هایی که از قابلیت پاداش دهی VRA پشتیبانی می‌کنند، یک آیکن مخصوص در ویدیو پلیر دارند. مثل گوشه سمت راست بالای تصویر زیر:

 

برای شروع پخش ویدیو، روی آیکن پخش در ویدیو پلیر کلیک کنید.

وقتی شرایط کسب جایزه برقرار شود، یک اعلان باز شده و به شما اعلام می‌کند که پاداش کسب کرده اید:

روی آیکن پاداش کلیک کنید تا به والت پاداش دسترسی پیدا کنید:

وارد اکانت Verasity Rewards Program خودتان شوید تا پاداش‌ها را دریافت کرده و بعد با VeraWallet آنها را آزاد کنید.

می‌توانید برای کسب پاداش بیشتر به تماشای ویدیو ادامه دهید. پس از یک بار ورود، همه پاداش‌های کسب شده به اکانت والت ویدیو پلیر شما اضافه می‌شود.

توجه: برای کاربران مقیم در کشورهایی که اجازه شرکت در این طرح را ندارند، هنگام ثبت نام یک صفحه نمایش داده شده و این موضوع اعلام می‌شود. وقتی روی Done کلیک کنید، به اکانت والت ویدیو پلیرتان می‌روید اما پاداشی به شما تعلق نخواهد گرفت.

توجه: می‌توانید اول وارد اکانت طرح پاداش دهی (Verasity Rewards Program) شوید. در این حالت، پس از ثبت نام و ورود اولیه، همه پاداش‌ها به صورت خودکار به حساب شما واریز می‌شوند.

توجه: می‌توانید انتخاب کنید که وقفه ای در تماشای ویدیو ایجاد نشود و پس از مشاهده ویدیو وارد حسابتان شوید. در این حالت، پس از اتمام ویدیو یک صفحه باز شده و به شما اعلام می‌کند که برای دریافت پاداشتان وارد حسابتان شوید. پس از این کار، همه پاداش‌های کسب شده به صورت خودکار به اکانت والت ویدیو پلیر شما اضافه می‌شوند.

می‌توانید در حساب Verasity Rewards Program خودتان روی پاداش‌ها کلیک کنید تا جزئیات کمپین تبلیغاتی مربوطه را ببینید:

برای دسترسی به پاداش‌های VRA در VeraWallet روی Redeem now کلیک کنید:

حالا می‌توانید موجودی VRA خودتان را به یک والت سازگار با استاندارد ERC-20 منتقل کنید یا اکسچنجی که توکن‌های VRA را لیست کرده یا اینکه می‌توانید از موجودی VRA خودتان برای خرید خدمات و کالاهای دیجیتال استفاده کنید.

درباره Verasity

Verasity یک شرکت پیشگام ارایه دهنده تکنولوژی پخش ویدیو برای ناشران محتوا در سطح جهان است. این شرکت قابلیت پاداش دهی به کاربران با استفاده از توکنی مخصوص (VRA) و همچنین یکسری طرح پاداش به کاربران وفادار را راه اندازی کرده است. تکنولوژی منحصربفرد این شرکت در اختیار 1.6 میلیون ناشر محتوا با 550 میلیون کاربر و 110 میلیارد بازدید ماهیانه قرار گرفته که امکان کسب درآمد و جلب توجه و مشارکت کاربران را برای ناشران محتوا فراهم می‌کند. مدل کار Verasity که بر اساس ارزش دادن به توجه کاربران طراحی شده یک اقتصادی توکنی خاص با مشارکت ناشران محتوا، آگهی دهندگان و مخاطبان ایجاد می‌کند.

محصولات Verasity عبارتند از: verawallet.tv

تکنولوژی Verasity در حال حاضر در ویدیو پلیرهای این سایت‌ها ادغام شده است: یوتیوب، توئیچ، ویمئو، JWPlayer، Brightcove، Kaltura، VideoJS، Flowplayer و Ooyala که بیش از 95 درصد ویدیو پلیرهای مورد استفاده را شامل می‌شود.

توکن VRA در پلتفرم‌های زیر معامله می‌شود:

HitBTC: https://hitbtc.com/exchange/VRA-to-BTC, https://hitbtc.com/exchange/VRA-to-eth

CoinAll: https://www.coinall.com/market?product=vra_btc

DCoin: https://www.dcoin.com/currencyTrading/VRA_ETH

Shortex: https://shortex.net

می توان VRA را در این آدرس استیک کرد:

https://verawallet.tv