آکادمی

دوشنبه, 27 دی 1400 00:14

کسب درآمد بصورت ارز دیجیتال از بازی Crazy Defense

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

پیش از شروع به اجرای بازی Crazy Defense Heroes این پنج نکته را در نظر داشته باشید:

Crazy Defense Heroes از جمله بازی‌هایی است که هم می‌توان از آن درآمد کسب کرد و هم رایگان است. این بازی فقط با گوشی (اندروید یا iOS) قابل اجرا است و بر خلاف بازی‌های دیگر مثل اکسی برای شروع آن نیاز به هزینه کردن ندارید.

برای دریافت پاداش یا خرید توکن‌های Tower بازی جهت تهیه آیتم‌های درون بازی (که اختیاری است) باید والت متامسک داشته باشید.

Crazy Defense Heroes از جمله بازی‌های سرگرم کننده ای است که بازیکن برای اجرای آن نیازی به سرمایه یا خرج کردن پول جهت ارتقای سلاح‌ها ندارد. اما اگر به دنبال کارت‌ها و سلاح‌های خوب هستید، می‌توانید با توکن Tower آیتم‌های مختلفی را بخرید (در حال حاضر این توکن در سوشی سواپ، یونی سواپ، کوکوین، Bilaxy و MEXC لیست شده است).

این بازی استخرهای پاداش مخصوصی دارد که بازیکنان می‌توانند هر ماه به آنها ملحق شوند. شرایط پیوستن به هر استخر متفاوت است اما در مجموع همه آنها نیاز به امتیاز XP دارند (که وقتی در نبردها پیروز شوید، این امتیاز را کسب می‌کنید).

زبان بازی ویتنامی است بنابراین برای اجرای آن نیازی به آشنایی با زبان انگلیسی ندارید.

تجربه در مبارزه

بررسی وضعیت و آمار دشمن

Crazy Defense Heroes یک بازی استراتژیک است. بررسی آرایش دشمن و تعداد و مشخصات آن پیش از انتخاب عرصه نبرد احتمال پیروزی را افزایش می‌دهد.

کارت‌های بازی چهار نوع هستند:

آبی: هر یک از این کارت‌ها، از نظر حداکثر تعداد برجک قابل استفاده برای هر مبارزه محدودیت دارند بنابراین باید تعداد برجک‌های قابل ساخت در یک بازی را بررسی کنید تا بتوانید کارتی با تعداد آیتم‌های آبی کافی را انتخاب کنید.

طلایی: ساخت سلاح فوری. تعداد این کارها معمولاً زیاد است و وقتی استفاده می‌شود که تعداد دشمنان زیاد است.

قرمز: جنگجو. کاراکتری که می‌تواند در بازی به صورت پیوسته حرکت کند.

سبز/آواتار: کاراکتر اصلی که در واقع شخصیت شما در بازی است هر چند وقتی قدرت آسیب رساندن آن کم باشد، تقریباً بی استفاده است. می‌توانید روی آیتم آواتار در گوشه سمت راست صفحه کلیک کنید تا سلاح لازم برای این کاراکتر را انتخاب کنید. توجه: همه بازی‌ها کاراکتر آواتار را دارند.

دسته بندی کارت‌ها

توجه: دیده بانی از نیروهای دشمن پیش از شروع مبارزه به شما کمک می‌کند تا کارت مناسب را انتخاب کنید. مثلاً برای نبرد با یک دشمن پرنده، نیاز به یک برجک تیراندازی دارید چون در این حالت برجک‌های بمبی یا جنگجوها تقریباً بی استفاده هستند.

وقتی پس از هر مأموریت یک صندوقچه را باز می‌کنید، اینکه چه کارت‌هایی در اختیارتان قرار می‌گیرد شانسی است. برنده شدن با یک یا دو ستاره کاملاً راحت است اما کسب امتیاز سه ستاره سخت است چون تنها با شکست در برابر یک دشمن، این شانس را از دست خواهید داد. جمع کردن هر سه ستاره در همه دورهای یک نبرد، باعث می‌شود که یک صندوقچه جایزه ببرید و شانس شما برای رسیدن به کارت‌های 3 تا 4 ستاره بیشتر می‌شود (ستاره بیشتر، کارت قوی تر).

 

چگونه از بازی Crazy Defense Heroes درآمدزایی کنیم؟

وارد سایت https://crazydefenseheroes.com/ شوید.

به والت userID و متامسک بازی متصل شوید.

این بازی هر ماه یک استخر پاداش با شرایط متفاوت برگزار می‌کند. در حال حاضر (28 جولای 2021) یک استخر برای توزیع 750 هزار توکن TOWER بین بازیکنانی با امتیاز XP 250 هزار یا بالاتر، برگزار شده که معادل با رسیدن آواتار به سطح 20 است.

توجه: امتیازهای XP که در بازی مشاهده می‌کنید فقط امتیاز XP سطح فعلی شما هستند نه کل XP که دارید. جدولی که در این لینک قرار دارد، به شما برای تخمین زدن میزان XP واقعی که دارید کمک می‌کند. معمولاً اگر سه تا چهار ساعت در روز بازی کنید، حدود 1 هفته زمان می‌برد تا به سطح 20 برسید و بتوانید در این استخر شرکت کنید.

نکاتی برای افزایش سرعت رسیدن به سود در بازی Crazy Defense Heroes

وقتی انرژی لازم برای شرکت در یک مسابقه را ندارید، می‌توانید از حق مشاهده 3 تبلیغ در روز برای کسب 45 انرژی استفاده کنید. اگر این 3 حق را مصرف کرده باشید، می‌توانید از 50 کوارتز برای خرید آن استفاده کنید (که انجام این کار توصیه نمی شود چون باید کوارتز را برای باز کردن صندوقچه ذخیره کنید).

وقتی با یک مسابقه سخت روبرو می‌شوید (و نمی توانید 3 ستاره ببرید) می‌توانید از حالت self-play استفاده کنید.

مأموریت‌ها را تکمیل کنید تا صندوق‌هایی برای باز کردن کارت‌های واقعی دریافت کنید.

پیش از ورود به یک نبرد، از قابلیت دیده بانی استفاده کنید تا بتوانید با انتخاب کارت‌های درست شانس برنده شدنتان را بالا ببرید. مثلاً برای نبرد با یک دشمن پرنده، نیاز به یک برجک تیراندازی دارید چون در این حالت برجک‌های بمبی یا جنگجوها تقریباً بی استفاده هستند.