آکادمی

سه شنبه, 25 خرداد 1400 17:17

معرفی وب سایت coin360

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

یک وبسایت عالی، دوست داشتنی و جذاب که بسیار پرکاربرد بوده و تنها با یک نگاه به صفحه ی اول این وب سایت و محیط ظاهری آن، متوجه خواهید شد که امروز، بازار در چه شرایطی بوده است، خوب یا بد؟

این وب سایت با نام coin360.com می باشد. وقتی وارد سایت می شوید، صفحه اصلی با محیط ظاهری زیر را مشاهده می کنید.

از طریق قسمت Performance، شما می توانید آن را بر روی 1 ساعت، روز، هفته و یا ماه قرار دهید یعنی تغییرات بازار در این بازه ی زمانی، مشخص و قابل مشاهده خواهد بود. مثلا در عکس زیر، وضعیت بازار در 1 روز گذشته برای رمزارزهای مختلف را می بینید که رنگ سبز نشان دهنده ی وضعیت تغییرات مطلوب و خوب و رنگ قرمز، وضعیت بد و نامطلوب تغییرات رمزارزها در 1 روز گذشته است.

و یا مثلا در عکس پایین، می بینید که در 1 ماه گذشته، تغییرات قیمت رمزارزها در بازار بسیار بد بوده و بازار خوبی نداشته ایم. مثلا بیت کوین حدود 7 درصد ریزش داشته و یا اتریوم که در حدود 23 درصد ریزش را شاهد بوده است.

اما این تنها، یک بخش جذاب از این وب سایت می باشد. قابلیت فیلتر در این وب سایت بسیار پرکاربرد است. مثلا در قسمت Type، می توانید مشخص کنید که فقط کوین ها یا فقط توکن ها و یا ترکیبی از کوین ها و توکن ها باهم قابل مشاهده باشد.

در قسمت Gainers & Losers نیز می توانید مشخص کنید که 50، 100 و یا 200 رمز ارزی که بیشترین ریزش یا رشد را داشته نمایش داده شود.

و یا مثلا ارزهایی که حجم کل سرمایه ی آن ها کمتر از 1 میلیارد دلار باشد را از قسمت مشخص شده در عکس زیر می توان تعیین کرد و یا هر مقدار دلخواه مورد نظر شما. و بعد از Apply کردن، می توان آن ها را مشاهده کرد و با Reset کردن به حالت اولیه بازگرداند.

محیط ظاهری وب سایت را نیز می توان از طریق گزینه ی مشخص شده در عکس زیر تغییر داد لکن تمام جذابیت و دوست داشتنی بودن این وب سایت به جهت محیط ظاهری پیش فرض آن است.

پس حالا که با این وب سایت جذاب آشنایی پیدا کرده اید، به راحتی و آسان می توانید از آن استفاده کنید. و با آموزش های مفید بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.