معرفی ارزها

دوشنبه, 28 فروردين 1402 10:43

اسپیس‌ای دی SPACE ID چیست؟

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

 اسپیس ای دی در حال توسعه یک شبکه جهانی سرویس نام و یک پلتفرم تشخیص هویت یکپارچه است. هدف این پروژه، ساده سازی فرایند شناسایی، ثبت، داد و ستد و مدیریت دامنه‌های وب 3 است. این پروژه جامع یک کیت توسعه نرم‌افزار (SDK[1]) و API مخصوص نام‌های وب 3 را هم شامل می‌شود که توسعه دهندگان بلاک‌چین‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند به همراه یک سرویس نام چند زنجیره‌ای که همه کاربران می‌توانند از آن برای تعیین و مدیریت راحت هویت خودشان در وب 3 استفاده کنند.

SPACE ID در سه ماهه سوم سال 2022 شروع به کار کرد و یک سیستم نام دامنه خوانا (برای انسان) ارایه می‌دهد که کاربران والت‌های کریپتو می‌توانند به جای یک رشته طولانی و پیچیده، از آنها استفاده کنند. می‌توان از این نام‌ها در پلتفرم‌های مختلف از جمله وب 3، شبکه‌های اجتماعی و ایمیل استفاده کرد. SPACE ID که ابتدا در زنجیره BNB راه‌اندازی شده بود، با رونمایی از سرویس نام .arb در فوریه 2023 به شبکه آربیتروم هم گسترش یافته است.

تعداد دامنه‌های ثبت شده در SPACE ID تا ماه مارس سال 2023

نقشه راه SPACE ID

SPACE ID پروژه‌ای است که یک حرکت کاملاً انقلابی را در حوزه خودش شروع کرده و نقشه راه این پروژه هم بسیار جذاب و هیجان انگیز است. در ادامه مروری بر مسیر پیش روی این پروژه داریم.

سه ماهه اول 2023

- زیرساخت دامنه سطح بالای چند زنجیره‌ای: SPACE ID زیرساختی ایجاد می‌کند که دامنه سطح بالا (Top-Level-Domain) را با قابلیت پشتیبانی از چند زنجیره در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این زیرساخت جدید کاربران می‌توانند راحت‌تر نام دامنه را در سطح بلاک‌چین‌های مختلف ثبت کرده و استفاده کنند.

- طرح معرفی نام دامنه SID به دیگران: با رونمایی از طرح معرفی به دیگران (طرح ارجاعی) کاربران فعلی می‌توانند دوستان و خانواده خودشان را تشویق به عضویت در این پلتفرم کنند تا تعداد کاربران و سطح تعامل پروژه افزایش پیدا کند.

سه ماهه دوم 2023

- راه‌اندازی یک فروشگاه اختصاصی: SPACE ID یک فروشگاه اختصاصی برای دارندگان دامنه راه‌اندازی می‌کند که کالاهای اختصاصی آن فقط در اختیار کاربران SPACE ID قرار خواهد داشت.

- لانچ پد SID برای نام‌های دامنه اختصاصی TLD: این شرکت پلتفرمی راه‌اندازی می‌کند که اعضای جامعه پروژه می‌توانند در آن نام دامنه سطح بالای (TLD) خودشان را ساخته و راه‌اندازی کنند.

سه ماهه سوم 2023

- دامنه جهانی SID: انتشار شناسه‌های جهانی (دامنه‌های دو نقطه دار ”:”) که می‌تواند همه شناسه‌ها و آدرس‌های چند زنجیره‌ای شما را بازنمایی کند. با این قابلیت جدید، مدیریت چندین هویت و آدرس در بلاک‌چین‌های مختلف راحت‌تر خواهد شد.

سه ماهه چهارم 2023

- راه‌اندازی سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) SID: SPACE ID به صورت رسمی از سازمان مستقل غیرمتمرکز SPACE ID رونمایی خواهد کرد که به کاربران امکان می‌دهد در حاکمیت پروژه شرکت کرده و در رابطه با موضوعات کلیدی مربوط به توسعه و مسیر SPACE ID رأی بدهند.

لازم به ذکر است که امکان تغییر این مسیر وجود دارد و ممکن است SPACE ID در واکنش به تغییر شرایط، تصمیم به اضافه کردن گام‌های جدید یا تغییر طرح‌های فعلی بگیرد.

اقتصاد توکنی SPACE ID

توکن ID، توکن حاکمیتی SPACE ID است. این توکن سقف تولید 2,000,000,000 عددی دارد و می‌توان آنها را برای تخفیف گرفتن در بازار NFT SPACE ID و ثبت دامنه‌های وب 3 استیک کرد. همچنین می‌توان از این توکن‌ها برای پرداخت هزینه‌ها در اکوسیستم SPACE ID استفاده کرد یا آنها را برای مشارکت در حاکمیت پروژه و رأی دادن درباره پروپوزال‌های سازمان مستقل SPACE ID به کار برد.

توزیع توکن SPACE ID

SPACE ID برای Bitget Innovation Zone

اگر شما هم دارای روحیه کارآفرینی و به دنبال فرصت‌های سرمایه گذاری هستید یا به دنبال پلتفرم جدیدی هستید که استارتاپ‌ها و سرمایه گذاران را به هم متصل کند، Bitget Innovation Zone می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. این پلتفرم قطب جدیدترین و محبوب‌ترین پروژه‌های بازار است.

Bitget Innovation Zone با داشتن بیشتر از 8 میلیون کاربر و شبکه‌ای متشکل از بیش از 100 هزار اینفلوئنسر به استارتاپ‌ها امکان می‌دهد که بیش از پیش در معرض دید رسانه‌ها قرار بگیرند موضوعی که برای توسعه و پیشرفت آنها اهمیت بسیاری دارد. در عین حال، سرمایه گذاران می‌توانند به راحتی به دارایی‌هایی که آینده بازار را شکل می‌دهند دسترسی پیدا کرده و روی آنها سرمایه گذاری کنند.

Bitget اعلام کرده که SPACE ID هم در Innovation Zone ثبت خواهد شد و به این ترتیب دنیایی از قابلیت‌های جدید برای سرمایه گذاران فراهم می‌شود. معاملات Spot Grid ، معاملات Spot Margin و معاملات Copy Trading همگی سه ساعت پس از باز شدن اسپات تریدینگ فعال شده و شروع به کار خواهند کرد.

زمان واریز: 10 صبح 22 مارس (به وقت UTC)

آدرس قرارداد (BEP-20): 0x2dfF88A56767223A5529eA5960Da7A3F5f766406

لینک Spot Trading: ID/USDT

لینک Spot Grid Trading: ID/USDT

کمپین اختصاصی SPACE ID در Bitget

در این فرصت بی‌نظیر، بیش از 200 هزار توکن ID توزیع خواهد شد.

زمان برگزاری رویداد: ساعت 18 22 مارس 2023 - تا ساعت 18 28 مارس 2023 (UTC+8)

طرح اول: واریز توکن ID برای برنده شدن یک تا 500 ID

پیش از شروع رسمی رویداد، Bitget به کاربران دارای توکن ID با کوپن DIDBG پاداش می‌دهد. اگر ایردراپ DIDBG را دریافت کردید، با واریز حداقل 100 توکن ID در مدت زمان اجرای این طرح، شانس دریافت پاداش تصادفی 1 تا 500 توکن ID را خواهید داشت.

طرح دوم: واریز توکن و برگشت 10 درصد واریزی

در صورت واریز توکن ID ظرف 72 ساعت پس از باز شدن قابلیت واریز، 10 درصد از مبلغ واریزی خالص به حساب شما برخواهد گشت. با توجه به اینکه مخزن جایزه شامل 100 هزار توکن ID است، می‌توانید تا 100 عدد توکن ID را برنده شوید که این جوایز به ترتیب ورود به افراد تعلق می‌گیرند.

طرح سوم: هزار توکن ID برای هر یک از 10 واریز کننده برتر

اگر جزء 10 واریز کننده برتر ID (کاربران دارای بیشترین سطح واریز خالص) باشید، به عنوان پاداش هزار توکن ID دریافت خواهید کرد.

طرح چهارم: ترید کردن ID/USDT و دریافت شانس سهمی از استخر جوایز SPACE ID

با ترید کردن ID/USDT می‌توانید از استخر جوایز 30 هزار توکن ID بهره مند شوید. هر چقدر معاملات شما بیشتر باشد، سهم بیشتری از این استخر خواهید داشت. کاربران متناسب با حجم معاملاتشان از این استخر سهم خواهند داشت.

طرح پنجم: استیک کردن توکن ID برای کسب درآمدی با APR (سود سالیانه) بیشتر

هفت روز پس از لیست شدن ID می‌توانید این توکن‌ها را استیک کنید تا سود APR بیشتری به دست آورید. در این طرح می‌توانید با بهره برداری از یکی از گرایشات مهم بازار، پورتفولیوی خودتان را بیشتر از همیشه رشد دهید.

چگونه در توکن‌های ID را در Bitget واریز کنیم؟

راهنمای سایت

مرحله اول: به سایت Bitget بروید و یک اکانت جدید بسازید یا وارد اکانت فعلی خودتان شوید.

در صفحه اصلی، روی آیکن اکانتتان کلیک کرده و Dashboard را انتخاب کنید.

مرحله دوم: روی Deposit یا این لینک کلیک کنید تا وارد صفحه Deposit شوید.

مرحله سوم: ID را جستجو کرده و انتخاب کنید. سپس زنجیره‌ای که قصد واریز به آن را دارید مشخص کنید. پس از انتخاب توکن و زنجیره، یک آدرس و کد QR برای شما تولید می‌شود که می‌توانید از هر یک از آنها برای واریز استفاده کنید.

نکته: فراموش نکنید که باید از همان زنجیره (ERC20، TRC20، BEP2، BEP20 و غیره) سایتی که برداشت ارزهای دیجیتال خودتان را از آن انجام می‌دهید، استفاده کنید. در این مرحله مراقب باشید چون ممکن است با انتخاب زنجیره غلط، توکن‌های خودتان را از دست بدهید.

مرحله چهارم: پس از تکمیل فرایند واریز، برای مشاهده دارایی خودتان به داشبورد (Dashboard) بروید.

با برگشتن به این صفحه هم می‌توانید تاریخچه واریزی‌های خودتان را مشاهده کنید.

راهنمای اپلیکیشن

اپلیکیشن Bitget را برای اندروید یا iOS دانلود کرده و یک حساب Bitget ایجاد کنید.

مرحله اول: وارد حساب Bitget خودتان شده و روی Deposit در صفحه اصلی کلیک کنید.

مرحله دوم: حالا می‌توانید توکن ID و زنجیره‌ای که قرار است واریز به آن را انجام دهید، انتخاب کنید.

فراموش نکنید که باید از همان زنجیره (ERC20، TRC20، BEP2، BEP20 و غیره) سایتی که برداشت ارزهای دیجیتال خودتان را از آن انجام می‌دهید، استفاده کنید. در این مرحله مراقب باشید چون ممکن است با انتخاب زنجیره غلط، توکن‌های خودتان را از دست بدهید.

مرحله سوم: پس از انتخاب توکن و زنجیره دلخواهتان، یک آدرس و کد QR برای شما تولید می‌شود که می‌توانید برای واریز از هر یک از این دو استفاده کنید.

 

مرحله چهارم: پس از تکمیل فرایند واریز، برای مشاهده موجودی خودتان به Asset - Spot بروید.

می‌توانید با انتخاب آیکن صورتحساب هم تاریخچه واریزی‌های خودتان را مشاهده کنید.