کیف پول ها

چهارشنبه, 06 مرداد 1400 01:16

چگونه بیت‌کوین BITCOIN را از والت کاغذی منتقل کنیم؟

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چطور بیت‌کوین را با استفاده از والت بیت‌کوین Mycelium از یک والت کاغذی به یک والت دیجیتال منتقل کنید. والت‌های دیجیتال مختلفی وجود دارند مثل Airbitz و Breadwallet و مراحل انتقال بیت‌کوین به والت دیجیتال به ترتیبی است که در این مقاله بررسی می‌کنیم. لازم به ذکر است که همیشه باید از والت دیجیتال خودتان پشتیبان گیری کنید. بیشتر اپلیکیشن‌ها یک عبارت 12 کلمه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهند تا در صورت فراموش کردن اطلاعات ورود به والتتان، از آن برای بازیابی اطلاعات والت استفاده کنید.

کاربرانی که از خودپردازهای بیت‌کوین ما خرید انجام می‌دهند، می‌توانند کد QR والت را به راحتی اسکن کرده، آدرس را به صورت دستی وارد کرده یا یک والت کاغذی جدید ایجاد کنند که خودپرداز برای آنها چاپ می‌کند. این خودپردازها یکسری والت کاغذی منحصربفرد تولید کرده و بیت‌کوین خریداری شده توسط شما را مستقیماً به آن ارسال می‌کنند.

با این والت‌ها، کاربرانی که والت نداشته باشند، می‌توانند به راحتی بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر بخرند. هر والت کاغذی شامل یک کلید خصوصی و یک کلید عمومی است. کلیدهای عمومی بیت‌کوین برای دریافت آن استفاده شده و کلیدهای خصوصی برای ارسال یا خرج کردن بیت‌کوین استفاده می‌شوند. بنابراین هرگز نباید کلید خصوصی خودتان را با هیچ شخصی به اشتراک بگذارید چون احتمال سرقت بیت‌کوین شما وجود دارد.

نگه داشتن ارز دیجیتال روی والت کاغذی توصیه نمی‌شود چون اگر والت کاغذی گم شده یا آسیب ببیند، دارایی‌های خودتان را از دست می‌دهید. در چنین شرایطی ما هم امکان کمک به شما برای بازیابی این وجوه را نداریم چون به کلید خصوصی والت کاغذی شما دسترسی نداریم. کیوسک‌های ما برای حفظ امنیت شما والت‌های کاغذی منحصربفردی تولید می‌کنند و فقط شما به این کلیدها دسترسی دارید. در نتیجه اکیداً توصیه می‌کنیم که همیشه ارز خریداری شده را در اسرع وقت به یک والت دیجیتال تحت کنترل خودتان ارسال کنید. خبر خوب این است که ارسال بیت‌کوین از والت کاغذی به دیجیتال به راحتی و به صورت امن انجام می‌شود. کافیست پنج مرحله ذکر شده در این مقاله را دنبال کنید.

فرایند انتقال بیت‌کوین از والت کاغذی به این صورت است:


گام اول: والت بیت‌کوین Mycelium را دانلود کنید.

توجه: لطفاً عبارت بازیابی والت Mycelium خودتان را روی یک تکه کاغذ بنویسید. از این عبارت عکس نگیرید و روی کامپیوتر ذخیره نکنید. این کاغذ را در یک محل امن قرار دهید که از دسترس دیگران دور باشد.


مرحله دوم: گزینه Cold Storage در صفحه اصلی اپلیکیشن را انتخاب کنید.


مرحله سوم: روی گزینه Scan QR code ضربه بزنید تا دوربین باز شود.


مرحله چهارم: با دوربین گوشی کلید خصوصی خودتان که روی کاغذ قرار دارد را اسکن کنید.


مرحله پنجم: گزینه Use all funds و بعد Send را انتخاب کنید.

 

مرحله آخر مهم ترین مرحله است چون همه وجوه والت کاغذی شده را به اپلیکیشن ارسال می‌کند. اگر در مرحله چهارم متوقف شوید، ارزهای شما روی والت کاغذی باقی می‌ماند. برای اجرای مرحله آخر باید کارمزد ماینرها را پرداخت کنید.

تبریک! حالا طی 5 مرحله ساده، بیت‌کوین شما از والت کاغذی به والت دیجیتال منتقل شد.